Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Helene - 27 mars 2009 23:10

Oj vad jag har legat i ett tag. Jobbat och jobbat utan att ta i så förfärligt mycket, men trött blir man ändå. Först en vaknatt och sen ett pass på kvällen. Hunden var på panget bland de andra jyckarna eftersom det blir för mycket att vara ensam på ett dygn. Det gillar inte jag och inte hon heller, att vara ensam menar jag förstås.

Blev himla sugen på en öl när jag kom hem och tittade i min ölgömma. Visst fanns det en öl till mig där så den har jag faktiskt hällt upp nu.

Ganska gott faktiskt. Det var längesen jag överhuvud taget drack något som har alkohol i sig. Det blir så när man är mycket för sig själv. Jag tycker nog att det hör sällskap till. Lite väl töntigt att gå för sig själv å joddla tycker jag.

Min bil ångar på. Det funkar kanon och i morse fick jag lägga in 4 hjuldriften i backarna här. Det var lite annorlunda att köra i snö med den. Lite knas var det förstås när jag skulle lägga ur 4 hjulsdriften. Det lyckades jag inte med så bra men envis som jag är gav jag inte upp utan kom så småningom på hur man skulle göra. Jag har aldrig haft en bil med 2 växelspakar förr nämligen.

I morgon är det lördag och jag har stallet med foder och utsläpp. Måste få hjälp med insläpp bara för jag skall jobba i morgon kväll också.

Det kommer nog att lösa sig, det brukar det ju göra.

Kanske hiner jag träffa Lisa också en sväng. Hon har fått praktik i en butik den här gången och hon skall dit och presentera sig i morgon. Jag hoppas verkligen att vi hinner att ses en stund.

Nu är det dags för bingen. Behöver sova några timmar.

Kram från mig


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards