Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Helene - 9 mars 2009 09:56

Himmel vilken konstig natt det har varit. Jag vet knappt om jag sovit eller inte. Skuttade upp ur sängen mitt i natten av att hunden ylade hel utan orsak. Sen hördes det skällande ljud utanför huset och rassel på verandan.

Hjärtat satt i halsen på mig så rädd blev jag först. När jag tittade ut fanns inget att se såklart och hunden fortsatte att sova.

Jag patrullerade alla fönser för att om möjligt se något rådjur eller så. Dom "skäller" ju och kan, om det är väldigt nära , låta ganska ödesmättade.

Inte en rörelse kunde jag uppfatta, men det kändes konstigt. Det är första gången jag upplevt något sådant här i skogen. Lite läskigt måste jag säga. Oftast finns det ju någon helt logisk förklaring till sånt här som tur är.

Nu skall jag snart iväg på diverse uppdrag som jag gett åt mig själv. En del viktiga och trista andra lite mer uppiggande. Hoppas att det blir en bra dag.

Vi hörs



Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards