Alla inlägg under april 2007

Av Helene - 3 april 2007 00:16

Här sitter jag och har lite skrivklåda. Jag vet inte hur länge den sitter i men en stund kanske räcker.I söndags var jag ute på uppdrag. Jag var på Main Coonkattens årsmöte och pratade homeopati. Inte alldeles lätt kan jag säga men det var trevligt med trivsamma människor.Det är kul att komma ut sådär.Jag gick därifrån med en gul begonia och kände mig rätt glad. Den är nu parkerad i köksfönstret.Nu skall jag snart se på CSI Miami, hjärndödande men jag kan inte låta bli, jag älskar deckargåtor i den här formen.Idag har jag varit på min kurs i hästkörkort och lärt mig massor om sadlar. Väldigt bra tycker jag.Jag kan ju inget..... fast jag tycker att jag är ganska välinformerad. Föreläsare var Niklas från Niklas Sadelmakeri i Svenljunga. Jag tackar och bugar, för Niklas var lätt att lyssna på.Nästa gång skall vi lyssna på en tjej som skall inspirera oss med horsemanship. Det skall bli superintressant, hon verkar duktig.Vad har mer hänt.....ungarna har påsklov......fullt ös på alla håll och kanter. Jag skall åka bort några dagar men kidsen är hemma. Hjälp vad det är mycket som skall ordnas först. Man kan lika gärna vara hemma.Tur att Lisa kan ta sig fram med moped och att Björn kan orka gå till busshållplatsen så han kan gå på bio eller vad han nu skulle göra en av dagarna.Egentligen är jag inte orolig för barnen, dom är så stora men det är värre med katterna. Dom skall in och ut och få sin mat i viss ordning....kattmaffian har nämligen åsikter.......Ni som har katter vet ju precis vad jag menar. Akka får följa med mig. Hon skulle vara hos sin kompis egentligen men hon lyckades pricka in vårlöpet precis nu så hon får vänligen följa med.Snart är det påsk säger dom som vet.Så jag skänker ett ägg till alla läsare....fullt med det godaste ni vet!!!!Heléne

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards