Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Helene - 6 mars 2009 22:34

Då var jag tillbaka igen efter att ha varit på kurs. Som vanligt intressant och för mig ganska krångligt, men skam den som ger sig...det här skall jag klara av.

Det är bara at plugga vidare så mycket man orkar och kan.

Akupunktur är helt faschinerande. Tänk så bra att kunna komplettera homeopatin med akupunktur eller tvärtom. Givetvis var metod för sig också.

Hämtade en superglad hund på panget och fick veta att hovis vari på plats så att vår ponny fått snygga fötter. Det var jättebra! Hon åker antagligen i morgon till sin nya ryttare. Jag hoppas att det kommer att bli bra för dom båda. Det känns vemodigt, men jag överlever nog detta bara jag vet att hon får ett gott och roligt liv.

Kurstillvaron är ganska tuff så jag är tvärtrött. Skall lägga mig och läsa i min nya bok av Emelie Cajsdotter - Alla kungens hästar. Den är mycket speciell och jag har hunnit läsa halva. Tyckte den var svår att släppa taget om när jag väl börjat läsa i den så nu blir klockan säkert ganska mycket innan jag kan lägga den ifrån mig.

Vi hörs







Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards