Alla inlägg under november 2008

Av Helene - 10 november 2008 21:26

Jag borde göra något roligt! Just nu vet jag bara inte hur det skulle gå till. Kanske någon därute kunde ge mig ett tips. Efter en dag på jobbet som avslutades med ett trist samtal så kände jag att nu är min tid som fröken i skolan på väg att avslutas. Jag kände mig helt slut när jag tog min lilla blå och åkte hem. Som tur är finns det ju en glad hund plus två illhungriga katter som möter mig när jag kommer hem och sen har jag ju stallet att åka till. Idag höll jag mig kvar ganska länge för jag hade jobb som väntade därhemma. Fick ordnat med alla sakerna som jag inte använder just nu och sen kom hovis och satte på tappskor på två av hästarna som bor här. Sen fikade värdfolket, hovis och jag. Åt nybakade pepparkakor. Skönt att prata om annat än jobb en stund. Nu sitter jag i min lilla torpstuga ute i skogen och hör hur regnet vräker ner. Undrar lite försiktigt om jag kommer loss från leran när jag skall åka till jobbet i morgon, men å andra sidan så är det ju först i morgon.

Kanske skulle jag fortsätta plugga akupunktur för djur. Hemtentan skall ju skickas in innan jag åker iväg på kursen igen. Men jag har ingen lust just nu. Min TV funkar inte heller. Har ingen vettig anslutning och nu börjar jag sakna den där dumburken trots allt. Är lite trött på att se olika videofilmer som ersättning för en taskig serie eller nyheter. Saknar nog nyheterna mest egentligen.Jag tror att jag tar en dusch och läser en bok. Det brukar alltid fungera när jag är såhär less.

Hälsningar lilla blå

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards