Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Helene - 26 februari 2009 13:37

Halloj alla därute! Har ni lika mycket lovikavantar i luften som jag har här?

Dom singlar till marken och försvinner som tur är.

Om en stund skall jag till jobbet. Ville bara tala om att min hemsida är på G igen. Visserligen skall jag göra en annan men den här duger gott ett tag.

Eftersom all ev. mejl från hemsidan vidaresänds till min egen mejladress så häpnade jag när jag såg mitt första mejl från hemsidan. Det var från Elvis P och han ville ha hjälp med torr hud eftersom han hade varit nedgrävd ett tag. Sen följde en hänvisning till en sida där jag kunde få höra honom sjunga.....å då fattade jag vem som varit i farten.....åtminstone tror jag det, hon har inte medgivet detta ännu, men hon är en hejare på Elvislåtar.

Jag fick mig ett gott skratt åtminstone.

Min hemsida http: www.djurhomeopati.vpsite.se  om jag inte minns fel. Den håller på att byggas upp så det kan hända att den är lite rörig än så länge.

Det var egentligen bara det jag vill "säga".

Ha det gott, nu åker jag till jobbet!


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards