Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Helene - 7 februari 2009 12:04

Natten som gått var inte så kul. Upptäckte att jag tydligen slagit mig mer än vad jag först märkte. Kunde inte vända mig om för det gjorde så himla ont i axel och armar. Där ser man vad vila kan berätta för en sån som mig. Inte nog med detta, jag har också lyckats lägga mig under min dotters moppe idag. Det är inte så vanligt att man gör det, men jag lyckades i alla fall. Skulle ju ladda batteriet på den och ....... den ville inte samma som jag så där låg vi i en hög. Fy sjutton vad dom är tunga dom där mopparna, så nu har jag fler blåmärken på denna redan sargade kropp. Lyckades också dra av ett handtag och det där med att dra ner stället kan vi glömma. Den står nu lite halvlutad mot en husgavel. Hoppas att ingen katt eller hund kommer i närheten av den för då välter den säkert igen.

Jag rör mig lite hackigt tycker folk som sett mig, lite Quasimodostuk över det hela.

Släppte ut 4 glada hästar också. Det var inte särskilt lätt kan jag säga. Känner mig lite ostadig på benen sen fallet igår, så idag tog jag dom en och en. Det gick sådär men till hagen kom dom.

4 grader varm kan jag tillägga, våren kommer......och fåglarna kvittrar!

ha en bra dag




Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards