Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Helene - 8 maj 2009 23:20

Tjohej på er där ute!

Inser att min blogg är i särklass den tristaste som finns att läsa just nu. Jag skriver ju bara om hur trött jag är och att jag skall natta mig hela tiden.

I morgon skall jag iväg med Lisa och hästen, hon skall nämligen försöka kvala så att hon kan få starta debutant fälttävlan i slutet av månaden.

Vi skall till Nääs mellan Göteborg och Alingsås för att försöka få till det.

Det innebär att jag måste åka hemifrån redan kl. 06.00 för att vi skall kunna last den busiga Daydream och komma i tid.

Idag har jag kört ner transporten till Kungsbacka för att slippa greja med det i morgon bitti.

Det tog en himla tid men när jag kom hem var hundarna och jag ute en sväng och busade, gav hästarna mat och nu sitter jag här med lite gott att äta och för dagen ett glas rött.

Riktigt mysigt. Leo, nytillskottet verkar ha funnits här i evigheter. Han ligger nu tillsammans med Akka i min säng......

Lite svårt har han med inkallnig men å andra sidan så lär han väl sig hur vi fungerar. Jag tror inte att det blir några problem.

Å gissa vad!!!!!? Nu skall jag natta mig igen. Skall ju upp tidigt. Måste komma ihåg kaffekanna och fikakorg. Min fina korg är laddad till tänderna med ....vanliga mackor!

kram på er, håll tummen för Lisa


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards