Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Helene - 4 maj 2009 21:44

Idag har jag simmat i dimma känns det som. Har inte fått mycket gjort precis. Hela min varelse sover känns det som och jag kan inte hålla ögonen öppna. Jag har ont i hela kroppen dessutom så man skulle kunna tro att jag varit på gym igen.

All eventuell energi flddrar iväg åt alla håll resultatet blir blaha blaha.

Snickrade på ankhuset i alla fall. Målade det falurött. Rätt fint blev det och snett och vint förstås men det verkar stadigt så nu är det bara att lägga gräs på taket. Fönstret skall fixas och dörren likaså. Funderar på hur i hela friden jag skall kunna såga i plexiglaset utan att det blir fult.



Passade också på att måla valda delar av entrén på baksidan av huset. Egentligen är det ju där man skall ha sin ingång men det känns lite bakvänt.

Morgondagen innebär att jag skall hämta dotter och häst och susa ner till en fälttävlansbana med dom. Det finns tyvärr alldeles för få sådana banor så det blir ganska långt att åka.

Det blir väl så att vi blir tvugna att skaffa en transport med tiden. Det är krångligt att hyra och låna transporter i längden.

Påskliljorna har blommat ut, i alla fall dom som ni sett på kort. Det känns lite tomt tycker jag. Hoppas att det kommer annat i stället.

Om en stund skall jag natta mig. Klockan är inte mer än tio men jag vill bara sova just nu.

Vi hörs,




Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards