Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Helene - 27 februari 2012 20:58

Fint skall det vara!

Har besökt vårdcentralen idag. Inget problem med lågt blodtryck i alla fall. Trodde nog inte det egentligen men jag var ju tvungen att börja någonstans.

Däremot framlades det en teori om att jag fått kristallsjuka! Känn på den du, det är inte varje dag som man lider av detta :)

Hur obehagligt det än är att vara yr så blev i alla fall jag glad över en tänkbar anledning till detta fenomen.

Tydligen går det att få hjälp med detta men det gäller att hitta en läkare som kan metoden med diverse huvudrörelser så att man skakar kristallerna på plats igen.

Tydligen skall man inte prova detta på egen hand vad jag förstått.


Har varit stentrött idag och degat på soffan större delen av dagen i ett slags meditativt tillstånd. Eldat i kamin och spis och börjar få det riktigt gott i huset. 

Sånt här väder får mig att frysa i parti och minut.


Om en stund skall jag läsa resten av min Björns bok. Han väntar på att få veta vad jag tycker.

Lisa åkte hem idag och nu är huset tomt igen.


Vi hörs

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards