Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Helene - 16 februari 2012 18:47

 



Planerar en hemlig blogg där jag kan skriva precis vad som faller mig in och där jag inte hamnar i onåd om jag skulle uttrycka en åsikt.

Har inte kommit så långt än. Ibland skulle det kännas så himla skönt bara.

Det är inte så att jag tänker avslöja hemligheter eller så men ibland behöver jag uttrycka frustration, ilska och annat på ett ställe där jag samtidigt kan "gömma" mig.


Dagen har gått med raketfart. Det är alltid så med lediga dagar, dom bara försvinner.

Satt här hemma och skrev en del under förmiddagen och vips var kl. 14.00 Blev avbruten av Monica som undrade om skulle göra några våfflor till mig med! Såklart sa jag och störtade ut i bilen med doggisarna i släptåg.

Gott med våffla!!!!!

Därefter gav jag mig iväg hem för att hämta homeopatika till en av Monicas hundar. Känns kul när jag kan hjälpa mina vänner.

Därefter mockade jag lösdriften och tittade till hästarna. Iväg till affären fort och lätt men halt, nu hade det börjat regna, tyvärr. 

Avslutade hos Monica igen med att hon klippte av mitt hår. Kort blev det kan jag säga. Känns underbart. Såg ut som en risbuske för några timmar sedan. Håret stod åt alla håll och topparna var kluvna och skadade. Inte kul att visa sig utan att sätta upp håret......nåja, nu behöver jag inte tänka på det längre.


Hoppas på gladare väder i morgon,

Stort leende till er alla, vi hörs

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards