Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Helene - 2 februari 2012 12:52

Om en stund skall jag utrusta mig med varma kläder och promenera ner till brevlådan.

Där blir jag upplockad av Ulrika som skall köra mig till verkstaden så att jag kan hämta min bil.

Hoppas nu att det räcker med reparationer ett tag.

Håll tummarna!

Börjar jobba kl. 15 idag så idag har jag ägnat hela fm med att elda i kaminerna. Det kommer att

vara lite utkylt när jag kommer hem men lätt att värma upp igen eftersom täljstenskaminen fortfarande

är ljummen och dessutom lätt att tända.


Har fått kunder som gärna vill ha mina katter (papperskatter) till egna projekt i sina hem.

Det innebär att jag får fixa några fler så det finns när någon vill handla.

Inte kunde jag ana att det skulle bli så omtyckt :) glad är jag!


Har lite fler projekt på G. Bland annat kommer jag att göra dörrstoppar, måla fler stolar och ha lite andra skapande hyss för mig!


Dagens inlägg blir kort, nu skall jag samla ihop mig inför arbetskvällen,

Köp en primula, det har jag gjort

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards