Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Helene - 8 februari 2012 10:36





Här är gänget samlat!


Tog lite bilder igår eftermiddag. Äntligen, jag glömmer ju kameran alldeles för ofta. Trist bara att batteriet var mer eller mindre tomt. Det blev inte så många bilder som jag tänkt mig.


Idag bär det av till Göteborg en stund. Lämna böcker till en god vän och sedan lunch hos den goda modern.

Kanske hon behöver hjälp med något. 




Lisens mule. Varje gång jag ser närbilder på henne så kan jag känna hennes vänlighet och hur hon doftar.

Ibland en tröst och ibland förmedlar det dåligt samvete för att jag inte ger mig mer tid ihop med henne.




Här är Lerki och Lisen. Lerki har haft en bra uppväxt med vuxna vettiga hästar omkring sig. Lisen är alltid vänlig mot föl och verkar funka som extramamma. Tänk om det ändå funnits en vettig anledning till att ta ett föl efter henne. Tyvärr finns det inte det så jag får låta bli. Lisen har fått ett föl men det var längesedan. 


Har idag handlat en bunt tulpaner. Vita, kunde inte låta bli. Det kändes som om våren var på väg....alltså behövde jag fira!

Konstigt att -4 grader kan få mig att jubla. Förmodligen flyttar man perspektiv allt eftersom. -18 är h-vete och -4 plockar fram vårkänslor, märkligt!


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards