Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Helene - 11 februari 2012 10:10

     

Lara förstås, kattprinsessan valde för ovanlighetens skull att sova i vardagsrummet!


Mildare ute, det är så man häpnar!

Igår hann jag med lite olika saker härhemma.

Gav mig i kast med ett tak i tvättstugan. Nu är det vitt och fint. 


Flyttade ett skåp från badrummet och nu har det hamnat halvvägs ut till förrådet. Tungt var det kan jag säga men med diverse mattor och lite egen kraft lyckades jag skjuta det över golvet, in i köket och vidare till tvättstugan.


Hämtade sedan en bokhylla från uteförrådet och ställde den i badrummet i stället. Satte sedan upp en gardinstång och hängde upp några längder av en gammal ärvd gardin som jag tycker är ganska fin.

Resultatet blev godtagbart. Gardinen hamnade lite väl högt upp och det stör mig. Skulle nog vilja ha mer luft

mellan tak och gardin.




Mitt badrum är förhållandevis stort. jag kan till och med få plats med en pall att lägga kläderna på!

Trevligt tycker jag. 


När jag fixat diverse här hemma skall jag åka till Lisen och pyssla med henne.

Ulrika och jag har bestämt att vi skall ha en hästpysslardag idag.

Skall passa på att sitta upp på Björk också. Hon skall ridas igång efter fölningen i somras.

Hon är en liten fin islandshäst som jag är mycket förtjust i men tyvärr kan jag inte köpa henne just

nu annars skulle jag gjort det.

Lerki är också till salu. Det är fölet. Han är en trevlig prick. Väldigt cool!


 


Här är Lerki och hans mamma Björk.

Ulrika som äger dom har en hemsida som man kan titta in på och jag tror att hon har uppdaterat den nyligen.

wwww.stallaredal.se heter den om jag inte har helt fel.


Nu skall jag ta min kopp kaffe nummer två och sen dra igång diverse plock.

Ha en härlig lördag!

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards