Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Besök av Anthony Robbins.....

Av Helene - 19 januari 2011 23:12

  

När en liten längtan efter påskliljor och barmark!


Snart dax för bingen. I morgon är det jobb.

Har haft en härlig dag utomhus.

Lilla Rosie har numera en egen matbar. Dvs, hon tycker det. Det är ju bara att kliva ut från kompisarna i hagen och ta för sig av hösilagebalen som står där.

Lisen och Sally står snällt och tittar på.

Tog tyvärr ingen bild på det lilla monstret idag men det kommer.

Har lagat hagen igen och pulsat runt i snön som ligger i drivor. Plogen har ju gjort högar som gränsar till hagen. Kalla våta fötter blev resultatet.


Är sugen på att få in lite vår i huset men jag är lite seg.

Ägnar mycket tid åt min nya karriär. Det finns så mycket att jobba med och varje dag lär jag mig nya saker.

Just nu brottas jag med WorldPressbloggen som jag har.

Det är omöjligt för mig att fatta vad jag skall göra mellan varven. Skulle vilja ha en svensk manual så jag slapp fråga Caroline hela tiden.

Kolla in hennes blogg www.carolineengstrom.info

Vi jobbar med samma sak men hon har hållt på en aningen längre.


Här kommer ett klipp till från YouTube.

Anthony Robbins är en av mina föreläsarfavoriter.

I detta klippet pratar han om "Making Money", inte typiskt svenskt förstås!

Jag vill gärna se honom live. Det skulle vara hur kul som helst.

En föreläsning med honom och det han talar om skulle ge mig en kick.

Det finns en hel del klipp på YouTube.....ta för er om ni vill ha förändring i livet och karriären.



Hoppas att någon av er tagit tid att titta videon.

Nu skall jag natta mig!

Vi hörs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 31 januari 2019 14:09

Nu är jag på plats och tänker faktiskt försöka ge mig på att blogga lite oftare.Lusten att skriva är inte borta men jag skriver i helt andra sammanhang nu för tiden.Jag kan berätta att livet inte ser lika dant ut nu som det gjorde 2015 i november.När...

Av Helene - 15 juli 2017 00:25

Sist jag skrev var i april 2015.Det är över 2 år sedan.Den senaste veckan har jag känt ett visst sug att skriva igen så nu blir det snart några nya inlägg.Livet har liksom sprungit ikapp mig och numera är jag pensionär, sittandes i rullstol för det m...

Av Helene - 20 april 2015 19:04

Men oj, jag har visst en blogg som bör tas omhand. Ser ju att en och annan kollar om jag skriver något. Hej på er!   Nu för tiden arbetar jag som lärare. Det var några år sedan. Det är ungefär som att cykla. Inte sjuttan har jag glömt pre...

Av Helene - 30 januari 2015 00:08

Ny hemsida äntligen! Den gamla tog liksom slut av någon anledning. www.kurhomeopati.com heter den. Välkomna in på sidan!   Med risk att hamna i dispyt med något troll så lägger jag ut min fb länk också.https://www.facebook.com/CurenturDjurh...

Av Helene - 16 januari 2015 21:50

Fredag kväll. Kallt i huset. Glömde att ta in ved förut så jag får skylla mig själv.Göteborg fick besök av mig idag igen.Hjälpte min mamma en stund med sjukbesök.Det är jobbigt för henne att åka till sjukhuset varje dag för att hälsa på sin livskamra...

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards