Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Helene - 7 januari 2011 11:16

Idag fick jag gräva fram min bil under nedfallen snö.

Vaknade i natt av ett väldigt oväsen. Leo gjorde sig klar att anfalla vad det nu var som kunde tänkas dyka upp.

Det var snön på taket som rasade ner.


      


Kladdig snö är inte så kul. Den är dessutom tung. Trots detta får man vara glad

att solen skiner och att det inte är så kallt.

Fick en plötslig känsla av vår i luften men jag vet att det bara var en busig signal från yttre rymden och ingen sanning.


Har ägnat morgonen åt min blogg nummer två.

Är du intresserad av att hitta ett annat sätt att få inkomst så titta in där.

Det är en utmaning och väldigt roligt. Jag är ingen expert på datorer men det här kan alla ta del av och lära sig bara man är tillräckligt motiverad.

Till höger på den här sidan finns mina länkar för den som vill kika in.

Du behöver inte oroa dig för att fastna i något du inte vill ha, bara titta in.


Idag skall jag upp på min vind och fota. Inte för att njuta av vindsbilder precis.

Tänker ta med dom till byggvaruhuset så dom kan tala om för mig exakt vilken isolering jag skall ha och hur mycket som behövs.

När jag var där häromdagen visade det sig att det inte var så enkelt att förklara vad jag behövde. Tur att det finns möjlighet att visa på bild på ett enkelt sätt.

Kanske har jag tur och får det rätt med en gång.


Nä, nu skall jag ut till hästarna och ta av Lisen täcket. Hon vill nog vädra pälsen i det fina vädret.

Ha en bra dag och ta dig tid att kika in på mina länkar!

Här finns en svensk kortvariant också

http://marketingccp.com/?site=MonicaSweden




Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards