Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Helene - 6 januari 2011 11:41

  


Idag känner jag på mig att det blir en strålande dag med mycket positiv energi här i huset.

Gårdagens lilla fest var mysig med mycket skratt och mumsig mat.

Jag drog hem vid halv tolv. Klockan halv två ringde min dotter och ville prata när hon gick hem i det folktomma Lund.

Antagligen kände hon sig lite ensam och tyckte det var obehagligt.

Jag tyckte att det var bra att hon gjorde det även om jag hade hunnit somna.

Vi pratade på ända tills hon var hemma. Lite svårt att somna om men jag lyckades efter att ha läst lite till i min bok.

Idag arbetar jag med min dator. Har en blog till som jag just startat.

Det gjorde jag igår. Du hittar den under mina länkar till höger på sidan, den döljer sig under "Alternativ ekonomi".

Lyckades stava den fel i adressen men det får jag väl leva med ett tag.

Titta gärna in där. Du kan hitta tips och annat om vad jag sysslar med på

internet. Kanske blir du intresserad och då finns jag här för svar på frågor.

Jag har ett skypekonto också och där kan du kontakta mig också.

Sök på helene.sundstrom och vips finns jag där.


Ibland funderar jag på hur katter tänker......

Kolla här vilken knasig sovplats Majsan har valt....eller är det logiskt kanske?

Hon är ligger ju högt och har koll på det mesta.

Själv har jag fått en ny prydnad i bokhyllan!


  


Tyson däremot föredrar hundarnas puff och om han ligger där så blir hundarna alldeles förvirrade.

   .

Idag blir det ingen biltur och väldigt lite utmhus. Det snöar hela tiden och nu verkar det ha övergått i regn. Hur kul är det?

Tur att jag har arbete att göra på internet.

Vi hörs.......kolla in min nya blog. Jag slutar inte med den här bloggen, jag skall ha två, olika innehåll förstås......

Alternativ ekonomi!

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards