Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Ljuset försvann

Av Helene - 25 oktober 2009 17:50

Nu sitter man här i mörkret! Ja, inte så att elen försvunnit men dagsljuset försvann för tidigt.

Förut kunde jag ju gå omkring och pyssla utomhus och se vad jag gjorde, men det var svårt idag.

Normalt kommer jag hem vid fyra när jag jobbat på dagen och då har ju "lyset" varit på en stund till.

Bara att inse att det bara blir mörkare inom den närmsta tiden för att redan i januari vända till det bättre.

Har parkerat granris i mina blomlådor och garnerat med rönnbär och lagt dit min ljusslinga.

Det ser lite mysigare ut när jag kommer hem och slingan är tänd.

För att klara vintern dricker jag min blåbärsshot, FX droppar  (gjord på nooni) i munnen och äter mina omega tre.

Kanonbra för man blir piggare. Kyäni dök upp i rättan tid.

Synd att de jag berättat om Kyäni för har så svårt att förstå hur bra det här är, men det visar sig väl med tiden.

Man behöver ju inte bygga nätverk för att komma åt produkten precis.

Gå in på www.kyani.net/curentur så hamnar ni på min sida. Där kan ni läsa om produkterna och även beställa om någon känner för det.

Jag lovar att det är kanon att dricka blåbärsshot och bli pigg! Smörjer alla leder tack vare alla antioxidanter som finns i juicen.

Kyäni växer snabbt som nätverk och kommer att lanseras den 14 november.

Igår testade jag ju att sätta klickgolv som vägg i mitt stall. Hur bra blev inte det!!!!! Jag är helnöjd och det var busenkelt. Bilder kommer men det måste vara lite ljusare ute när jag fotar.

Sitter nu här och väntar på att åka och hämta dottern som varit hos mormor och hälsat på. Hon har hunnit jobba också.

En vecka kvar på sin praktik och sen tillbaka till skolan igen. Jag tror att hon har gillat att vara hemma ett tag.

Det blir jobbigt i längden att samsas med 4 andra tjejer i en lägenhet dag ut och dag in.

Ha det gott tills nästa gång,

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 31 januari 2019 14:09

Nu är jag på plats och tänker faktiskt försöka ge mig på att blogga lite oftare.Lusten att skriva är inte borta men jag skriver i helt andra sammanhang nu för tiden.Jag kan berätta att livet inte ser lika dant ut nu som det gjorde 2015 i november.När...

Av Helene - 15 juli 2017 00:25

Sist jag skrev var i april 2015.Det är över 2 år sedan.Den senaste veckan har jag känt ett visst sug att skriva igen så nu blir det snart några nya inlägg.Livet har liksom sprungit ikapp mig och numera är jag pensionär, sittandes i rullstol för det m...

Av Helene - 20 april 2015 19:04

Men oj, jag har visst en blogg som bör tas omhand. Ser ju att en och annan kollar om jag skriver något. Hej på er!   Nu för tiden arbetar jag som lärare. Det var några år sedan. Det är ungefär som att cykla. Inte sjuttan har jag glömt pre...

Av Helene - 30 januari 2015 00:08

Ny hemsida äntligen! Den gamla tog liksom slut av någon anledning. www.kurhomeopati.com heter den. Välkomna in på sidan!   Med risk att hamna i dispyt med något troll så lägger jag ut min fb länk också.https://www.facebook.com/CurenturDjurh...

Av Helene - 16 januari 2015 21:50

Fredag kväll. Kallt i huset. Glömde att ta in ved förut så jag får skylla mig själv.Göteborg fick besök av mig idag igen.Hjälpte min mamma en stund med sjukbesök.Det är jobbigt för henne att åka till sjukhuset varje dag för att hälsa på sin livskamra...

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards