Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Helene - 8 oktober 2009 17:05

Lord  


Vaknade i morse av trippandet av fyra fötter på min veranda!

En ponny förstås! Rymt igen, men jag kan inte räkna ut var.
Så idag har det blivit en extra trådrad draget.

Han patrullerar staketet hela tiden och man kan riktigt se hur irriterad han är
över att det finns ett nytt hinder.

Ström då, frågar sig väl någon intelligent person. Jodå, men krämen är slut och
batteriet på laddning.

Har bara ,det andra ville inte mer och sen glömmer jag hela tiden att skaffa ett nytt.

I övrigt har jag hämtat stängsel hos mina vänner som trappar ner sin hundverksamhet.

Gunnebostängsel tror jag det heter. Illfult men praktiskt. Så jag sa, tack, det vill jag
gärna ta hand om.

I övrigt har jag hämtat en stege, spikat en stund, gjort en halv vägg till boxen, frusit
och spikat lite till.

ÅÅÅÅÅ, jag vill bli klar med det här någon gång!!!

Nu skall jag ställa mig vid spisen som den goda modern och laga lite gott till Lisa som
kommer hem om en stund.

Hon gör praktik under fyra veckor och bor hemma under tiden.

Vet inte riktigt vad jag skall röra ihop än men det lutar åt lövbiff.....ganska gott!

Snart kommer det nya bilder på mitt fantastiska bygge.

Kanske redan i morgon!

kram

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards