Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Helene - 15 oktober 2009 01:07

Min plan idag var egentligen att fixa till härhemma eftersom jag får gäster i morgon, idag egentligen, men så blev det ju inte.

Den som läste förra inlägget vet ju varför.

Nåväl, när jag till slut hade fixat stängsel och lagt på tak på boxen ( i alla fall fått det på plats) så hade jag ont i hela kroppen. Lederna gav upp och ryggen också.

Det blev en soffkväll framför en film igen. Kom på mig själv med att skratta högt när jag såg huvudrollsinnehavaren

slänga sig på golvet i en oljepöl och glida undan från skurkarna. Men hallå, att jag skall vara så lättroad.

Resten av filmen höll högt tempo med osannolika räddningar från skurkarna och hela tiden släpade dom omkring på en nyfödd bebis som någon ville ta livet av.

En inte så bra film men den roade mig. Jag behöver lite vansinne mellan varven. Är inte så förtjust i kärleksfilmer och reationdrama.

Action skall det vara eller en thriller.

Nu har jag all städning kvar tills i morgon bara för att jag föll för soffa och film och inte för dammsugaren.

Skall bjuda på kantarellsoppa och bröd samt gott att dricka till, kaffe och choklad kommer sen.

På verandan serveras varm dryck när gästerna kommer. Har inte bestämt mig för om det skall bli glögg eller punch.

Jag är lite sugen på punch nämligen, det var evigheter sen jag drack det.

Efter entrén skall vi homeparta oss lite med Kyäni och sedan med ljus. Det skall bli riktigt roligt tycker jag.

Sov så gott, vi hörs

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards