Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Helene - 6 februari 2011 10:48

Gårdagen har passerat i högsta fart. Somnade framför min TV givetvis.

Vacklade så småningom till min säng, som redan var occuperad av, en på ryggen sovande, Leo.

Han hade synpunkter på att jag ville flytta på honom. Leo kan vara en riktigt sur herre.


Gjorde en rolig upptäckt med hjälp av Caroline, min sk upline.

I kväll skall jag kolla om det blev ett resultat av mina ansträngningar.

Funkar detta så är det ett roligt sätt att tjäna extra pengar utan att

överanstränga sig.

Minsta insättning är $10 och nej, det är inget spel!

Klicka här 


Idag blir det en del uteverksamhet. Det dyker hela tiden upp saker som legat dolda under snön. Jag fattar inte hur det blir så, tyckte nog att jag gjort en bra höstrensning i trädgård och runt gården i övrigt men det hade jag nog inte trots allt.


Om du nu har tid över så titta in på Klick här-länken. Man vet aldrig vad som kan ge det där lilla extra en vanlig söndag i februari!


kram på er


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards