Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Helene - 3 februari 2011 14:42

Men oj vilken tur att jag ringde min operatör!

Han, killen som hjälpte mig, hade givetvis glömt allt han lovade i går klockan fyra.

Han till och med mejlade till sig själv att han skulle fixa våra telefoner så att jag slapp åka dit igen. Allt för att han skulle ordna detta direkt när han kom till jobbet.

Idag verkade han lätt förvirrad.....mindes ingenting.....och jag hade tyvärr inte hans namn så han beskrev sig ganska kaxigt (tyvärr stämmer det) trevlig,ung, mörk, snygg å lite läcker med skäggstubb.....det stämmer faktiskt.

Jag ordnar detta med en gång sa han.....inte funkar det än, tro inte det!

Vad gör man? Hjälper det att klaga?

Av Helene - 3 februari 2011 13:46

  

Juni 2009 - längtar!


Det var ju det där med microsim, fungerar fungerar inte.....tro för all del inte att telefonen fungerar. Halva dagen har gått och inget har hänt.

Blir förmodligen vansinnig om jag skall behöva köra ner till staden igen för att få hjälp med detta.

Sitter i övrigt och väntar på att diverse ev. arbetsgivare skall höra av sig som dom sagt. Just idag! Det kan ju göra vem som helst lite galen att vänta på besked om viktiga saker.

Har fått både mejla och ringa in nytt telefonnummer till dessa personer så att dom kan nå mig.

Har liksom gått in i ett vakuum och har svårt att företa mig något alls.

Tog en vända med doggarna för att kolla in diverse runt gården men tappade lusten ganska fort.

Det är 5 grader varmt ute så jag borde känna mig glad.

Normalt sett så brukar jag få en massa vårinspiration såna här dagar men inte idag.

Om du tittar på förra årets blog (finns i högerspalten) så är jag ändå glad över att det inte är så mycket snö som dom bilderna visar.


Har i alla fall lagt ut lite nytt på min svenska entrepreneursblog.

http://entreprenursnu.blogspot.com

Läser du den och har frågor så hör av dig till lisenjames@gmail.com


Förutom telefonproblem så har internet fått en svacka. Ibland försvinner det helt.

Det har inte varit så förut och jag undrar om det har med alla fällda träd att göra för problemet uppstod då. Svårt att tro att det skulle spela någon roll egentligen, det borde i så fall blivit bättre när trädhindren undanröjdes.....


Ta en kopp kaffe med kardemumma som krydda, det är mums!


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards