Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Helene - 5 februari 2011 12:19

Det blåser idag!

Jag behöver inte oroa mig för att det skall blåsa ner några träd eftersom de flesta stora träd är puts väck.

Några giganter ligger här:


 


Önskar nu att dom tar hand om dessa stockar fort, jag lider med alla nedhuggna träd nämligen. Kan inte ens skruva fast stängselhållare i dom utan att få dåligt samvete.


   


Min massakrerade grill finns också med! 


Jag har en hage som hästarna inte är så förtjusta i och oftast rymmer ur av någon anledning. Jag tror att där finns oknytt :)

Kanske ändrar dom uppfattning nu när alla träd är borta.


 


   


Små pyttiga björkar finns det kvar plus detta avbarkade träd. Ser inte klokt ut!


Tog mig samman och gjorde lite utomhusjobb på verandan. Ett islager på 1 dm har jag hunnit hacka bort - äntligen! Nu är det normalnivå på entrén igen.

Ryggen däremot skriker av den obarmhärtiga ställningen jag haft när jag jobbade med ishackan. 


Om en stund ...... kommer bilmekaren hit. Han skall laga allt en gång till.....nä, han skall laga färdigt det han påbörjat! Precis nu ringde han och sa att han var på väg......känns kanon!


I övrigt har jag tillbringat förmiddagen framför datorn och jobbat med min buisness. Timmarna går så fort bara för jag blir helt upptagen i tanken på vad jag håller på med. Kanonroligt!

Vill du ha förändring i din tillvaro, ändra dina ekonomiska villkor och lära dig något nytt så skall du klicka på mina länkar till höger!

Välkommen in i en ny värld!

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards