Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Helene - 15 mars 2010 08:46

När jag tittade ut i morse vid sjutiden så var det 10 grader kallt. Gillade inte det kan jag säga. Ville bara krypa ner i sängen igen men det tyckte inte Lisen för hon ville ha mat. Det fick hon såklart. Sen blev det kaffe till mig.

Idag skall jag åka in till stora staden för att träffa Lisa. Hon har en ledig dag och vi skall titta på balklänningar.

Just nu känns det inte så kul men jag gissar att jag blir påverkad av henne när vi väl ses. Balklänning känns kankse inte så angeläget för mig. Det ingår inte i mitt normala tänk så det är faktiskt främmande. Minns att jag haft en långklänning en gång i mitt liv. Inte för studentbal precis utan för en sittning på högskolan. Samma klänning fick några år senare vara med på ett bröllop. Undrar var den tog vägen.....

Balklänningarna som tjejerna vill ha till sin studentbal liknar inte min klänning precis. Dom här är vackrare och mer romantiska.

Men också dyrare......Kanske kan jag sy upp en klänning men jag vet inte om unga fröken vill det. Ja,ja, vi får väl se om vi hittar något som inte är alltför dyrt och som hon verkligen gillar.

Håll tummarna för att vi hittar rätt klänning idag!

Vi hörs


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards