Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Helene - 7 januari 2010 12:51

Letar efter en försvunnen sladd så att jag kan lägga upp lite fler bilder.

Kände att jag behöver ha lite nya foton på min blogg.

Sladden lyser med sin frånvaro resultatet är lika med inga bilder.

Dagen går i iskylans tecken.

Det är inte roligt alls. Hela jag blir som en isbit och jag tappar lusten att göra saker. Kroppen och hjärnan är i ett förfrysningsstadie.

Det spelar ingen roll att solen skiner.

Vackert, javisst, men jag kan vara utan kylan!

Jag ber en stilla bön till vädrets makter att det blir mildare inom en mycket snar framtid.

Ingen normal person kan väl ändå säga att det är skönt ute just nu. Det finns dock några i min vänkrets som tycker att detta är ok, dom har sina rötter längre norr ut kan jag väl säga, så därför har dom lite andra sätt att se på vädret än jag har.

Det är inte så att det inte kan vara minusgrader, men det behöver väl ändå inte bli så idiotiskt kallt. Det räcker med en fem sex minus för min del.

Det är ju lite löjligt att säga det men jag blir faktiskt förbannad av kylan. Hur kan det bli så kan man ju undra.

Nä, nu skall jag hämta min dotter som har varit hos frisören. Sen skall vi hämta mat till hästarna. Skönt med lite hjälp för en gångs skull.

Kör försiktigt, det är halt har jag hört



Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards