Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Helene - 5 januari 2010 15:04

Tack för din kommentar KM. Det tröstade mig lite men jag är fortfarande rätt upprörd över hela situationen.

Idag skulle det komma snö. Mycket snö. Varning för otrevligt väder har jag också sett på SMHI och i tidningar.

Det har inte kommit något illväder än. Kanske kommer det i kväll eller så kan dom inte läsa väder längre.

Skall i alla fall se till att jag har allting hemma så att det inte gör något om jag blir insnöad de närmsta timmarna.

I morgon skall jag jobba. Lisa får vara hemma med djuren. Blev erbjuden några tider på jobbet och blev väldigt glad för det.

Grannen skall hjälpa mig med hundarna och ge hästarna mat nästa gång jag behöver jobba på långa pass.

Det känns kanonbra.

I morse körde jag Lisa till bussen eftersom hon skulle jobba. Själv tog jag mig för att elda lite skräp i snön.

Fram på dagen blev jag lite sällskapssjuk så jag bjöd in mig till grannen på en kopp kaffe. Det blev lite djurprat förstås. Camilla berättade om en tossig hund som dom haft och jag fick mig ett gott skratt.

Nu känner jag mig lite gladare och om en stund skall jag lämna tillbaka några filmer och inhandla fotogen. Dom där kaminerna som jag har blir aldrig testade men nu måste jag se om dom kan erbjuda värme åt oss.

Vi hörs

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards