Alla inlägg den 16 december 2008

Av Helene - 16 december 2008 21:20

Jag inser att jag inte skall köra bil i mörkret. Det blir bara värre och värre. Idag gick det upp för mig att jag kanske är en trafikfara light eftersom jag har fått diverse synproblem när jag har bilar bakom mig på en landsväg. Möten klarar jag fortfarande galant, men ljus som kommer via backspeglarna är mindre bra.Hämtade dottern från skolan idag och vi fyllde bilen med diverse tvätt och andra kläder som skulle med hem. Hjälmen till moppen fick också åka med. Den skall hon ha när hon moppar mellan hemma och stall. Hästen får komma hem på fredag.Tur att hon har kompisar kvar på skolan som kan ta hand om henne de närmsta 60 timmarna.

Mitt i alltihop ringer mormor som vill ha besök i morgon. Jaha, så länge var den ungen hemma! Kanske hon köper en julklapp till mig? Vi skall i alla fall försöka hitta någon som kan tipsa oss om var vi kan köpa en råtta innan hon tar tåget till stora staden.

Hör hur det prasslar i köket, kvällsfika på gång kanske.....

Får väl engagera mig i familjen en stund, vi hörs

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards