Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Helene - 18 juni 2013 16:20

 

Så var den äntligen klar och uppspikad på dörren.

Lite lustig kanske men jag gillar den och det är det viktigaste.

Idag har jag ägnat mig år att sätta upp hyllor i uteburen och skapat en vattenspegel som det så elegant heter nu för tiden.

Målat det lilla huset eller snarare paviljongen till uteburen och satt upp ett fint draperi som katterna kan gömma sig bakom. 

Det börjar ta form och jag tycker att det blir bra. Nu fattas det bara några kattgäster också.

www.kattferie.se om du inte varit där och kollat än eller så finns jag på fb. www.facebook.com/kattferie




Har också gjort en ny lucka till krypkällaren. Den gamla var helt rutten. Nu ligger det en vit fin lucka där istället för en röd rutten sak. Jag känner mig väldigt nöjd och väldigt trött. Har varit på fötter sen klockan var 6 i morse.

Kaffet är precis klart, skall dricka det ute under eken. Sen blir det nog till att läsa en stund. Jag har ju semester så jag kan göra vad jag vill! Hurra!

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards