Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Helene - 11 juni 2013 19:03


 

I grannens hage

 

Det är bara att inse att mitt liv som bloggare håller på att ta slut. Vitsen med att blogga måste ju till stor del vara att delge andra läsare sekvenser från sitt liv.

Nu börjar läsarna tryta tyvärr, vilket kan vara en indikation på att jag upprepar mig, har trista bilder, går upp i mig själv för mycket, innehållsfattigt osv.

Ok, jag använder mitt bloggande som en dagboksvariant också.

Har ju alltid skrivit ner delar av mitt liv för mitt eget minne och det har varit roligt att göra det här på bloggen.

Förmodligen lägger jag inte av men jag förväntar mig inte längre att någon läser eller ens kommenterar mina kråkfötter.


Har varit på jobbet idag. Är stentrött som vanligt efter en arbetsdag.

Det blir soffläge om en stund, orkar inte ens vara ute och greja.

Det är helt sjukt vad jag blir trött av en arbetsdag även om det är väldigt goa arbetskamrater omkring mig.

Det är inte dom som tröttar ut mig, sanningen att säga så vet jag inte ens vad det är som gör det.


Har kokat en gäng med bönor till hönsen och plockat in 6 ägg. Trodde ett tag att skatorna tagit alla äggen men hittade dom väl gömda i värpredet.

Trevlig överraskning måste jag säga.


I morgon skall jag ta upp hästarna igen. Det är nog färdigtuggat hos grannen för den här gången.

Längtar efter dom och eftersom jag påbörjar min semester på måndag så vill jag gärna ha dom hemma.

Här finns att äta nu och det blir mysigt att ha dom runt gården igen.

Har egentligen lust att hämta upp dom redan i kväll men jag behöver hjälp så jag får vänta tills i morgon.


Nu blir det TV, slocknar förmodligen inom en kvart :)





Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards