Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Helene - 6 maj 2013 17:06

Nu minsann, jag har varit hos tandläkare Monica och fixat min framtand! Det känns helt underbart och tur hade jag för jag behöver inte rotfylla och stifta....dessutom är det förmodligen ett slag över tanden som varit anledningen till att den gått av.

Kanske kan jag få använda min försäkring!!!! Tandläkaren tyckte det i alla fall.


Det är inte klokt vad det är jobbigt att bli av med en tand, i all synnerhet som det var en av framtänderna. Precis som om jag inte bryr mig om att ta hand om gaddarna.

Hade det varit inne i munnen kanske jag inte störtat iväg med en gång (om jag inte haft ont vill säga), nu var det mer märkbart och det blev jättekonstigt när jag pratade.....det liksom visslade till då och då.

Pinsamt värre.

Nu är det i alla fall över. Jag är helt slut efter detta äventyret och faktiskt var jag nära att svimma när jag skulle resa mig upp ur stolen, fick sätta mig ner en stund innan jag gick ut till bilen.


Tog sedan en tur till Partille och lilla mamman. Där fick jag lunch och kaffe på balkongen. Mysigt och varmt i solen.

Nu blir det lite soffhäng innan jag tar hand om mina fyrbeningar.


Ett stort leende till alla!

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards