Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Helene - 30 maj 2012 23:17

Jippie! Nu har jag semester i minst tre veckor! Strålande underbart!

Kom hem från jobbet för en stund sen och insåg att nu ÄR det semester! Tiddelipom!

I morgon skall jag visserligen träffa mina arbetskamrater en stund på kvällen men det är ju en fest, ett vårrus.

Trevligt värre kan jag tänka mig!

Nu blir det heltid trädgård och heltid målning. Inte bara inne i huset utan diverse annt är tänkt att bli målat också.

Lite stolar och kvastskaft, kanske något bord också.


 


Kanske blir det fler såna här om andan faller på.

Lusten att måla har trängt sig på under några veckor och det känns som att jag bara måste komma igång.


Tak och panel skall också få ett lager färg till. Det är ett måste för de första lagren färg har liksom sjunkit in i panelen och ser flammig ut. Ett megajobb och inte alltid så roligt.


Nä, idag blir det inte mer från mig. Nu skall jag ta ett glas vin med hallon i och försöka känna att semestern är här!


Kram på er alla

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards