Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Helene - 5 mars 2012 22:46


Kiljan och Lisas fot!

Han undrar väl vem som sitter på ryggen, inte så vanligt med främmande ryttare på honom.


Idag har jag haft en frysardag. När det håller sig runt noll grader och blåser lite så fryser jag hela tiden.

Termostaten i min kropp vet väl inte hur den skall förhålla sig.

Tände i täljstensugnen och det spreds en härlig värme. Mums var det!


Tittade på 30 grader i februari avsnitt 5. Jag gillar den serien. Lite klurigare än vad man kanske trodde i början.
Pratade med Lisa en stund i telefon. Hon och Jesper drar iväg till fjällen på torsdag. 

Har lite svårt att längta efter skidåkning måste jag säga. Det har nog aldrig varit min grej.

Möjligtvis att åka på "platten".


Bilen har fått åka transport till bilverkstan. Den skall opereras i morgon, tyvärr vet jag inte vad den lider av än och jag väntar med fasa på beskedet.

Håll en tumme för att det inte är så komplicerat och dyrt. Har ju redan betalat en avsevärd summa för drivknutarna i denna månaden.


I kväll blir det tidigt sänggående, har en bra bok på lut. Jag gillar att läsa innan jag skall sova.
Hade tur som en tok idag för en arbetskamrat ville byta pass med mig så nu slipper jag gå upp kl. 05.00

Skulle börjat halv sju och nu slipper jag det, går inte på förrän kl.13 istället.


Köpte tulpaner idag, 2 buntar och den ena gav jag bort till en god vän som hjälpt mig med bil nu när min lagt ner sin verksamhet. Den andra har jag satt i en vas och ställt väl synlig på bordet där jag sitter och skriver.


Så min uppmaning är idag......köp en bunt tulpaner och ge till någon.......

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards