Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Helene - 1 mars 2012 12:35

Grådag idag men vad gör det när man kan få sitta hemma vid datorn och skratta så tårarna rinner.

Det var längesedan jag var på citatjakt men det var jag idag. Hamnade tillslut på www.skrattnet.se och fick läst sk. journalanteckningar.
Förmodligen är de många som är fabricerade men det spelar ingen roll skratta kan man ändå!
Det var härligt befriande måste jag säga.


Nu blir det en ny kopp med latte och sen ett besök hos hönorna. Äggplock hoppas jag.

Promenad med hundarna och sen till jobbet för kvällspass.


Bilen står fortfarande overksam en bit härifrån. Väldigt död, eller väldigt energifattig.

Batteriet är det inget fel på men......fan vet vad det kan vara. Någon sladd som hoppat av kanske....

Tur att jag har lånebil idag också. I morgon skall vi dra upp den hit till huset ialla fall.

Ägnar nog stor del av dagen till detta tror jag.


Ha det gott,

Patienten har varit på hunddagis i Gävle med stöd från socialtjänsten ....  patienten har tidigare haft öron men de har ramlat bort......kräkningarna försvann på eftermiddagen, likaså maken!


 

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards