Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Helene - 3 februari 2010 19:04


 

Häftigt eller hur...... 

 

                                 

Lord tar sig fram i sina tunnlar.              Här har han fastnat i en tråd.

 

  

Mitt ankhus har försvunnit. Tur att det inte bor någon där.

 

Utsikt från hagen när jag befriade Lord från stängseltråden.  


  

Lisen i dagens snöfall! Äta kan hon jämt i alla väder och även om man tror att hennes magen är full.

 

 

Istappar! Jag river ner dom och efter ett par timmar finns det nya. 



Huset i snön!  


Jag måste erkänna att jag tycker att det är lite häftigt med all snön. Kanske orkar jag tänka så för att det mest logiska är att det snart försvinner :) tror jag i alla fall.

Har varit ledig idag. Inget kunde få mig att göra något vettigt på hela dagen. Blev stentrött av att försöka ta mig hem igår kväll.

Det tar normalt 35 minuter, igår tog det nästan en och en halv timma. Bästa körsträckan var min lilla krokiga väg. Häpnadsväckande märkligt.

Idag har jag bara pysslat med djuren och läst en roman. Underbart.

Min TV vill inte funka så bra idag och det irriterar mig. Vet inte om det är snön som påverkar eller om det är antennen som plötsligen inte är rättvänd.

Funderar på att laga lite mat om en stund. Jag har glömt att äta....inte så ovanligt precis.

Ha det till nästa gång och var rädd om er i trafiken!



Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards