Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Helene - 1 februari 2010 13:32

Zumba fitness, kan det vara nå´t?

Jag är i alla fall nyfiken på det. Har fått för mig att jag vill träna till rytmisk varm musik. Hittade Afrodans på Friskis och svettis och kände att det kunde vara värt en resa in till stora staden. Tiden visar sig vara helt fel för mig så det föll innan jag ens testat.

Väninnan och jag försökte då leta upp en instruktör som kunde tänka sig att komma ut hit i "skogen" och ha något pass i veckan i byns samlingslokal.

Inga instruktörer som frilansar hittades. Nu har jag däremot fått för mig att Zumba kan vara ett alternativ. Såklart blir det aldrig detsamma att träna ensam hemma men jag vill ha något roligt alternativ till min jogging och ridning.

Får se vad som händer med detta önskemål!

I natt kom det ganska mycket snö igen. Det var 1 plusgrad förut och det plaskade runt huset. Takdropp, jippie! Nu börjar det bli kallt igen.

Om en stund skall jag ta bilen en sväng ner till affären. Behöver diverse matvaror och annat användbart.

Hästarna håller på att drunkna i snö. Det ser så knasigt ut. Det är nästan så jag uppfattar Lisens blick som att hon är förolämpad över tillståndet i hagen.

Lord gräver någon form av tunnel där han smyger sig fram. Tro inte att han hindras av snön när det gäller att hitta utvägar för att komma ut ur hagen.

Jag har satt nytt stängsel vid den platsen som är hans favoritflyktväg. Han stod under en gran och blängde på mig förut. Får se vad han hittar på härnäst.

Syns senare, nu skall jag köra en sväng....om bilen startar!


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards