Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Helene - 2 februari 2010 13:05

Snön faller! Bilen måste skottas fram om en stund. Hästara håller på att drunkna i snö och ser måttligt roade ut.

Själv skall jag till jobbet om jag nu har lyckan att ta mig upp för backen.

Idag lyckades jag laga min symaskin så att den kunde sy raksöm i alla fall. Jag kände mig mäkta nöjd med det skall jag säga. Det har legat en halvfärdig gardin och väntat på att bli färdigsydd nämligen. Nu är den klar, äntligen.

Fåglarna kvittrar i träden runtomkring, jag undrar om dom verkligen är så tillfreds som dom låter. Funderar på om jag inte skall skaffa ett fågelbord åt dom.

Jag har dragit mig för det eftersom mina katter är fenomenala jägare men Lara, som är värst på jakt vill ju inte gå ut än på länge så det kanske skulle funka.

Får väl se vad jag kan göra.

Nä, nu är det dags att plocka ihop mig så jag har gott om tid till jobbet.

Vi hörs

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards