Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Helene - 10 juni 2009 00:49

Himmel så trist när det inte finns något nyskrivet på en blogg.

Jag har vilat min trötta lekamen i två dagar. Efter sista natt jobbet så for jag direkt hem och hämtade min dotter för hon skulle tävla.

Hon lyckades placera sig och sånär vunnit KM i sin klubb. Blev slagen av en mer rutinerad tjej så det var helt ok.

En härlig dag med bra väder och många goda vänner omkring oss. Jättekul. Lisa hade bra backning av många! Jag kände mig väldigt glad för det.

Tro mig när jag säger att jag sluddrade fram på em. Det var oerhört många år sen som jag var vaken i 36 timmar.

Jag sov som en död i 14 timmar. Kände mig lite lätt bakfull resten av den dagen. Ingen hit kan jag säga.

Nu har jag jobbat i kväll igen och skall göra likadant i morgon. Dagtid/kväll är allt bättre än natt. Medger att jag ibland har svårt att hålla mig vaken på nattpassen men det måste man så jag hittar på massor med klurigheter för att hålla ögonen öppna.

Skriver mer snart igen och kommer också att lägga in fler bilder. Har bara inte hunnit!

Kram till er alla

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards