Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Helene - 6 juni 2009 02:14

Nattsudd igen! I natt förbereder jag maten tills i morgon. Håller på att marinera kött som skall grillas i morgon. Här blir det mat medan jag ligger och sover på lilla örat.

Jag är ganska sömnig redan måste jag erkänna. Hade gärna sovit i min egen säng just nu.

Under dagen hemma så frös jag hela tiden. Var alldeles iskall om nosen och obehagligt kall. Vinter känning i hela kroppen!

Fick sätta på några element för att inte få frostskador. Inte så kul tycker jag.

I morgon skall jag hämta hem hästen var det tänkt. Lisa skall tävla på söndag och då är det lika bra att vi plockar hem Daydream i morgon em. Tävlingsplatsen är granne med DD sommarhage. DD skall på bete med sina hästsläktingar i sommar och eftersom det är i samma "by" som Lisa skall jobba så kan hon hinna med att rida också. 

Tänk att vårterminen snart är slut och en lång sommar väntar alla elever på grundskola och gymnasienivå. Lisa skall jobba, men hon inleder sommarlovet med en "peace and love" vecka först.

Hmmmm, jag är lite hungrig. Skall se om det finns något att äta. Sen blir det lite TV en stund och efter det en mopprunda.

Natten kommer nog att gå rätt fort i alla fall!

Kram till er därute

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards