Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Helene - 5 juni 2009 00:17

Hej alla nattsuddare! Nu jobbar jag. Har precis varit ambitiös nog att tömma en av frysarna här för avfrostning. Kan vara en god tanke och man har ju ganska gott om tid på natten också.

Lyssnar med ett halvt öra på teven, den är förstås på som vanligt.

Tänkte ta mig en kopp te om en stund och se någon film. Det är många timmar kvar innan jag kan åka hem för att sova bort hela dagen.

Hela dagen trodde jag att det skulle börja regna men det kom bara några droppar. Flyttade ändå hästarna till min nyrenoverade hage och det verkade Eloge (Lords riktiga namn) trivas bra med. Jisses vad han sprätte omkring och gjorde krumbukter, Lisen var mest åskådare men till slut kunde hon inte låta bli utan tog sig en runda hon också.

Hann med en tur till en outletförsäljning och hittade en trasmatta till köket för hundra kronor och en matta till hallen som hamnade i sovrummet i stället. Den var inte heller så dyr....50 kr! Jag tyckte att jag gjorde riktiga fynd faktiskt.

Nöjd med dagens fynd åkte jag hem och var ju tvungen att lägga på mina nyinköp, jag blev väldigt nöjd!

Nä nu är det dags att ta sig an frysen igen.

Vi hörs

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards