Alla inlägg den 19 december 2009

Av Helene - 19 december 2009 21:11

Känner mig inte så glad idag. Bilens bakljus har gett upp igen och ingen människa kunde hjälpa mig att hitta det där specialstället där säkringen till bakljuset finns.

Alla jag frågat ser ut som frågetecken och har ingen aaaaaaaaaaaaaning.

Andra som brukar kunna hjälpa mig var insnöade med havererad bil i Danmark, eller så var dom inte hemma.
Mackarna har ju inga representanter som kan bilar längre. Där har dom ju bara folk som kan ta betalt för bullar, fika, godis och ev. bensin.

Nu blir det lurigt att åka till jobbet i morgon klockan sju. Som tur var så har jag ringt jobbet och bett att få komma lite senare. Det var väl ok. Får rulla dit när det ljusnat ute. Bromsljus och blinkers funkar och det gör ljuset fram också.

Hoppas nu att det är samma typ av problem som jag hade i somras så att det går lätt att fixa.

Jag eldar som en tok just nu och hoppas innerligt att det inte blir kallare ute. Det är inte stjärnklart nu i alla fall, då blir det nog inte så illkallt som det var i natt.

Om en stund skall jag se en film på fyran. Stardust tror jag att den heter.

Skall borra ner mig i soffan och dra en filt över mig.

Ha det gott

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards