Alla inlägg den 16 december 2009

Av Helene - 16 december 2009 19:43

  

Tänk så trevligt att man är saknad! Undrar bara av vem. Det framgår inte så tydligt men jag har mina misstankar.

Idag har jag varit ledig. Dagen har gått alldeles för fort.

Har i alla fall gjort ett försök att fota mitt boxbygge. Det blev inte så himla bra precis. Lite mörkt fastän klockan var halv elva. Men det får duga.

  


En ny bild kommer i morgon eller nästa bloggtillfälle.

Håller på att måla mina luckor som skall sitta på var sidan om fönster.

Såhär långt har jag kommit......



Hmmmm, jag undrar hur jag har tänkt här egentligen.

Resultatet kommer att visas.

Jag gillar att leka med färger och har mina favoritmotiv. Ibland har jag hjälpt hästvänner att måla i deras stall. Det har blivit några stycken under åren.

Såhär kan det se ut...


       


Här är en bild av Lisas hus. Har fyndat till hennes "bo". Återigen har jag varit iväg

på "handlabilligttur". Halva priset på redan illbilliga saker. Det blev 3 sängöverkast, en snygg tröja till mig, en morgonrock,, underkläder, en lampskärm (lite kul och annorlunda) plus lite till.

Slutsumma 372 kr. Jag är ganska nöjd kan jag säga.


  


Eftersom jag inte har så många sängar så kan man ju fundera på vad jag skall med alla sängöverkasten. Två av dom är tänkta som draperier här i huset. Jag har fler dörrar än sängar.

Det tredje är till Lisas rum. Det kommer att bli kanon.


Har min TV på och flera gånger har jag sett att det så småningom kommer ett program om älskarinnan till Tiger, som väl alla känner till.

Jag kan inte hjälpa att jag blir så illa berörd av detta spektaklet. Eller kan det vara så att sånt här är så viktigt att ALLA skall kunna ha tillgång till denna såååååå vanliga historia med otrohet och dess följder.

Här sitter älskarinnan och bekänner.......och håvar in full pott i ersättning. Hmmm, det lönar sig kanske att hoppa i säng med en gift kändis......undra vem jag skall sikta in mig på???

I alla händelser så tycker jag att detta är hysteriskt. Varför göra detta till en sån story när detta händer över hela världen hela tiden. En av de vanligaste anledningarna till separationer.... 

Tyvärr, kan jag säga. Jag vet hur det känns att bli bedragen.

Förmodligen kände jag samma sorg som Elin gör även om det förhållandet jag hade inte skapade en enda liten rubrik.

Förmodligen mådde jag lika bedrövligt som Elin, det som skiljde oss åt är att jag inte förlorade lika mycket pengar (kanske) och inte något offentligt anseende.

Känslomässigt tror jag att vi alla som drabbas av liknande saker har liknande upplevelser oavsett rikedomar och kändisskap. Eller vad tror ni? 

Oj, nu gnäggar Lisen.

Kan undra om Lordmuppen är på rymmen igen eller så är hon hungrig igen.

Vi hörs





Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards