Alla inlägg den 3 december 2009

Av Helene - 3 december 2009 01:35

Nu är det natten och jag skall hoppa i säng. Har haft en bra kväll på jobbet.

Nu har jag sett repriser på deckare. Skönt att bara slappa i soffan en stund.

Två hundar tyckte det samma.

Det är ganska kallt inomhus just nu så jag tände i kaminen i rummet. Mysfaktor ett kan jag säga.

Behöver skaffa mig ett element till sovrummet för där är det inte många grader just nu. Det enda som är ok med det är att jag sover väldigt gott när det är kallt i rummet.

Håller på att lägga golv där också så förhoppningsvis kommer det att dra mindre kalluft om några dagar eller så.

Idag har jag hunnit fynda på en outlet. Två mattor, två långärmade tröjor, en rosa varmare tröja, en bh plus en tunika och en fin adventsljusstake i mässingsliknande material, endast 535 kronor. Den ena mattan ser ut som en variant på kinamatta i luggen. Den är riktigt fin och skall vara i mitt sovrum hade jag tänkt. Den andra mattan (50kr) är svart och har hamnat i vardagsrummet.

I morgon skall jag kolla om det möjligtvis kan finnas en blå liknande matta kvar och då blir den min den också.

Kläderna är jag också nöjd med. Kul att handla fräscha kläder billigt.

Morgonen har en hel del inbokat redan men jag har bestämt mig för en sovmorgon. Ingen väckarklocka skall få mig att hoppa högt om några timmar.

Vi hörs snart igen, kram till er alla




Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards