Alla inlägg den 4 december 2009

Av Helene - 4 december 2009 10:36

Torsdagen gick alldeles för fort. Hann dock med att återvända till outletbutiken för att kolla om det fanns någon blå matta. Men tyvärr fanns det ingen. Hittade en rosa badrumsmatta som är perfekt på min lilla toa. Ett sängöverkast i glada färger till dubbelsäng (sommarkänsla) och en tunnare variant på luvtröja, grön.

Summa 130 kr. Nöjd som ett barn skuttade jag ut till bilen.

På eftermiddagen åkte jag till jobbet.

Vi gjorde inget särskilt mer än en promenad. Kvällen gick fort. Matlagning, omvårdnad och läxläsning sen var det läggdags och jag åkte hem vid halv tio.

Det snöade en hel del. Första yrsnön i år och jag kände mig lite osäker på körningen. Hem kom jag i alla fall. Min backe har redan svallis sen två dagar och nu fattar jag vitsen med fyrhjulsdrift. Jag åker stadigt uppför backen när jag lägger in den. Kanon!

Idag skall jag kravla omkring på golvet i sovrummet en stund och lägga golvplank.

Vill så gärna bli klar med detta så jag kan pimpa rummet någon gång och framförallt få se om min nyinköpta matta passar där.

Jag lär inte hinna bli klar idag i alla fall. Dels har jag jobbet att åka till och sen finns det ju några fyrbenta individer som vill ha uppmärksamhet. Allt tar ju tid så jag får fördela den på ett bra sätt.

Vädret är ju inte så roligt precis. Råttvått, kan man säga. Fördelen med kylan var för min del att jag slapp alla smutsiga hundtassar i några dagar. Nu är dom tillbaka.

Fredagsmys på er alla


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards