Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Helene - 27 februari 2013 11:54

Vilken otroligt fin dag det är idag.

Jag borde skutta av glädje men det sitter långt inne för närvarande. 

Normalt får man ju lön just idag, om man arbetar på kommuner i alla fall. 

Nu har ju jag varit sjukskriven en tid och givetvis behöver försäkringskassan på sig en evighet för att verkligen veta att jag är sjuk och att jag har rätt till sjukpenning. Det är så man häpnar. Jag har gjort allt som man skall men det hjälper inte så nu har jag verkligen problem kan man säga. Ev. pengar kommer tidigast om 15 dagar......


I övrigt har jag ändå en viss känsla av att några roliga saker finns framför mig.

Den 16 mars kommer Hasse Carlsson att föreläsa i Seglora bygdegård.

Här kommer en länk till hans hemsida, gå gärna in och titta!


www.malochmening.se


Kom gärna dit och lyssna. Hasse är föreläsare, coach och författare. Rolig att lyssna på och har givetvis något att säga oss.

Klockan 10 - 12 den 16 mars! det kostar dig 120 kr och Hasses intäkter går oavkortat till hans fadderbarn.


I går fick jag äntligen min "maskin".

Min QRMA! (Quantum Resonance Magnetic Analyzer)

Hälsoanalyser på ett superbt sätt.
Nyfiken? Hör i så fall av dig till mig på 0739140404 så berättar jag mer.

Nu skall jag snart äta lunch och sen åker jag till Lisen en sväng.

Om en vecka drygt kommer hon hem igen. Kiljan skall ju flytta till ett annat stall och då får Lisen komma hem. 

Hon får sällskap av två shettisar en tid.


Tar min latte i solen utanför köksdörren, kanske jag blir lite mindre modfälld av det. Fågelkvitter påverkar ju en hel del eller hur?

Vi hörs








Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards