Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Helene - 15 februari 2013 11:19

Min dator har fått spunk! Jag avskyr det. Vet liksom inte om det har med uppkopplingen att göra eller med något virus som införlivats med själva systemet.

Sidorna jag går in på låser sig hela tiden och jag får hålla på att uppdatera oavbrutet. Det är frustrerande.


Stolen jag håller på med har fått en siffersida nu.


 


Det blir ganska bra och jag är nöjd. Kvar är att lacka och fixa sittskivan och fotskivan.

Jag hade en sådan här barnstol till mina barn men kom aldrig på att jag kunde måla om den.

Den blev med åren rätt ful och slängdes tillsammans med många andra uttjänta saker.

Dumt egentligen när jag nu ser hur fin den kunde ha blivit och någon annan kunde haft glädje av den eftersom det är en stadig och ganska rolig stol.


Idag är det ju fredag. Var tog veckan vägen? Tiden går i rasande fart vilket är rätt frustrerande.

Om ett par timmar skall jag till vårdcentralen för ett läkarbesök. Får se vad farbror doktorn har att säga mig.

Innan dess skall jag ta en tur till en god vän för en fika och i kväll har jag blivit bjuden på mat hos en annan vän.

Trevligt att starta helgen med lite umgänge bland goda vänner.


Ha en fin fredag,


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards