Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Helene - 18 maj 2011 12:28

                                    


Idag undrar jag vad dagen har med sig mer i överraskningar än de jag redan fått!

Tänkbar hästkompis till Lisen, möjlighet att bli egen företagare!!! häpp, uppfinnarideér.....

Lite mycket på en gång, nu gäller det att sortera ordentligt i tankevärlden.


Tankar har jag ju så det räcker kan man väl säga men en av dom gäller något som ni läsare kanske kan hjälpa mig med.

Det här med hybridbilar är mig en gåta. Hur kan en bil med fyra hjul plötsligt vara en hybrid eller har de blivit någon korsning med lastbil, traktor och personbil - "alltiett" liksom?

Dessutom undrar jag ju lite över mobiler som är androida. Försökte få någon att förklara detta för mig för ett tag sen men ingen av de jag frågade hade en aning om vad som var anledningen till detta uttryck.

Jag har en android mobil men vet alltså inte vad som är skillnaden på den och en vanlig telefon.....funktionernas enkelhet eller vad? För så himla enkel är den inte, det tycker inte jag i alla fall. Blev lätt hysterisk på den i början.


Talade med dottern för en stund sedan. Hon lät inte så pigg....skulle fortsätta att skriva på sin uppsats sa hon.

Kanske hade hon inte så stor lust just idag. Det blir väl mycket ibland och det är ju inte alltid att man är på topp.


Nu är det lunchtime för mig. Mums!

Vi hörs.....



Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards