Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Helene - 20 juni 2010 20:35

Idag har jag extremt tråkigt. Jag känner mig bara eländig och håglös.

Saker blir inte som man  tänkt sig. Huvudet är fullt med en massa röriga tankar.

Ingen ringer och piggar upp mig. Lisa roar sig i Göteborg och kommer hem sent.

Skall hämta henne vid bussen fram på natten.

Inget känns kul eller lustfyllt. Vad skall jag göra med mig?

Det känns mer som att jag flyter omkring i ett gungfly utan början och slut.

Jag kan inte ens pigga upp mig med god mat eller godis för kylskåpet är tömt på godsaker.....får väl handla i morgon eller så.

Jag misstänker att jag träffar folk alldeles för sällan. Bara jag pratar en stund med grannarna så känner jag hur jag blir lite piggare alltså skulle det kanske inte vara så dumt att umgås med vänner mellan varven.

Ja gisses vad jag är svart just idag. Hoppas att det bleknat tills i morgon och att något positivt händer då.

  

Majsan katt springer ut och in hela tiden och passar på att låta gnällig när jag stänger dörren om henne. Katter avskyr ju stängda dörrar och den här donnan är extremt tokig när det inte blir som hon tänkt.

Har legat på soffan och tittat på TV i flera timmar. Inte har det tillfört något precis. En bra film hade varit skönt att titta på när jag är så ur balans.

Regnet hänger i luften och jag småfryser hela tiden. Kofta av, kofta på, där emellan illvarm för att solen råkar titta fram. Bara det är irriterande.

Längtar efter riktigt varma dagar och mycket sol. (antagligen är jag unik:))

Nä, nu får jag nog sluta gnälla, inte mår jag bättre av det och ingen tycker att det är roligt att läsa heller.

Någon som har en bod över någonstans eller vet någon som är till salu? Behöver verkligen en ganska snart. Hör av er i så fall.

Vi hörs, ha det bra resten av kvällen



Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards