Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

MLM - är det sunt

Av Helene - 26 augusti 2009 12:40

Var finns alla människor som vill ha en bit av kakan? Jag har prövat ett "nytt" hälsosamt kit och har märkt att jag mår så mycket bättre.

Min förlamande trötthet är äntligen borta. Jag sover gott och jag är pigg som en mört. Har lust och energi igen.

Vi svenskar är så himla misstänksamma och är livrädda för nya saker.

Vi är också rädda att förlora..... särskilt pengar och tid.

MLM är stort i världen, men här är det ganska svårt att få igång människor även om de är lite intresserade. Många vill gärna ha det lilla extra i plånboken men är inte beredda att satsa lite tid för att få det.

Dessutom kan det ju vara en bra produkt som man går miste om. Vi lägger gärna pengar på det som redan finns även om det inte är det bästa.

Jag har själv letat med ljus och lykta efter en hälsoprodukt som ger mig det jag behöver just nu och för en längre tid framåt.

Jag behövde vitaminer och mineraler samt antioxiadanter för min kropp börjar protestera hej vilt. Det har tagit ett bra tag för mig att inse att jag inte får i mig allt jag behöver för att kunna må bra. Under tiden har jag blivit illtrött på att känna mig "konstant trött" och lite lagom "viljelös" på grund av att orken inte vill infinna sig riktigt. Inget har varit riktigt roligt.

Dessutom ville jag ha något som är lätt att komma ihåg att få i mig.

Så.....i köket ligger nu en korg med "shottar" som är lätta att komma ihåg.

Jag får i mig mineraler, vitaminer och antioxidanter på nolltid och inte smakar det helt illa heller.

Skulle gärna vilja arbeta ihop med några som tycker det är roligt med spännande produkter och som vill lägga ner lite arbete på detta. Såklart kan man ju köpa produkterna också. Man måste inte vara en aktiv säljare.

Gå in på www.kyani.net/curentur  och läs på min hemsida om produkterna.

Hör gärna av dig på mejl till mig lisen_james@hotmail.com

Detta var allt för nu.... vi hörs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helene - 31 januari 2019 14:09

Nu är jag på plats och tänker faktiskt försöka ge mig på att blogga lite oftare.Lusten att skriva är inte borta men jag skriver i helt andra sammanhang nu för tiden.Jag kan berätta att livet inte ser lika dant ut nu som det gjorde 2015 i november.När...

Av Helene - 15 juli 2017 00:25

Sist jag skrev var i april 2015.Det är över 2 år sedan.Den senaste veckan har jag känt ett visst sug att skriva igen så nu blir det snart några nya inlägg.Livet har liksom sprungit ikapp mig och numera är jag pensionär, sittandes i rullstol för det m...

Av Helene - 20 april 2015 19:04

Men oj, jag har visst en blogg som bör tas omhand. Ser ju att en och annan kollar om jag skriver något. Hej på er!   Nu för tiden arbetar jag som lärare. Det var några år sedan. Det är ungefär som att cykla. Inte sjuttan har jag glömt pre...

Av Helene - 30 januari 2015 00:08

Ny hemsida äntligen! Den gamla tog liksom slut av någon anledning. www.kurhomeopati.com heter den. Välkomna in på sidan!   Med risk att hamna i dispyt med något troll så lägger jag ut min fb länk också.https://www.facebook.com/CurenturDjurh...

Av Helene - 16 januari 2015 21:50

Fredag kväll. Kallt i huset. Glömde att ta in ved förut så jag får skylla mig själv.Göteborg fick besök av mig idag igen.Hjälpte min mamma en stund med sjukbesök.Det är jobbigt för henne att åka till sjukhuset varje dag för att hälsa på sin livskamra...

Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards