Alla inlägg den 22 december 2013

Av Helene - 22 december 2013 19:00

Idag är det stor saknad som känns i hela huset. Många tankar går till Leo och hans liv med oss.

Tur att jag inte kan frossa i sorgen med allt som skall fixas till jul.

Om en timma eller så drar vi iväg och hämtar Lisa som kommer med tåget från Lund.

Då äntligen är båda ungarna hemma!

Granen är klädd, det är städat i huset (bara några vrår kvar), alla djur har fått mat och även Björn och jag.

Det börjar kännas rätt OK.


Idag har solen tittat fram och jag satte upp lite stängsel så att hästarna kan få gå på hård mark en stund. La ut lite hötussar här och var. det verkade vara uppskattat. Leran i hagen kan vem som helst bli stentrött på.

Nu har det börjat regna igen och tyvärr var jag inte uppmärksam nog att hinna lägga på Lisen regntäcket igen.

Det blir till att utrusta sig med ficklampa och stövlar och kolla läget om en stund.

tar med Akka ut också. Hon har varit lite orolig idag, kan bero på att hon är ensam hund nu.


Ha nu en fin jul och ett roligt nyår!

Vi hörs


Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards