Alla inlägg den 11 december 2013

Av Helene - 11 december 2013 00:30




 

Från december 2012



ÅÅÅÅ, sa Monica häromdagen, jag önskar att jag kunde sätta saxen i ditt hår och klippa dig om jag bara kunde!

Det får du, sa jag. Jag vill ha det kort den här gången!

Nu är det såhär att Monica klipper riktigt bra så jag är inte alldeles orolig och vi skall göra det på torsdag ev. eftersom jag är ledig på fredagar. 

Vi kan alltså få tag i någon riktig frisör om det ballar ur helt. Ser fram emot detta och ny färg också!

Det hör till saken att Monicas ena dotter är frisör och hon har klippt mig många gånger. Nu var hon på besök hemma och jag frågade om hon hade en stund över till att klippa mig innan hon drog hem igen.

Tyvärr drabbades hon av någon illasinnad magbakterie så hon låg utslagen. Ingen klippning här inte!

Det får bli Monica! Tror på omvänd nedärvning av saxkonst i den familjen.


Så var det ju det där med homeopati. 

www.dagenshomeopati.se är en sida man kan besöka om man är intresserad av ämnet homeopati.

Just nu har det pågått en hysterisk karusell runt annonsering för en homeopatiakut som skall öppna.

Skeptikerna frodas förstås och det blir riktigt jobbigt att läsa alla insändar.

Ta en titt vet ja!


Klockan är natten nu och jag har suttit här och fixat med texter och lite annat. dax för sängen tror jag.

Kände att jag ville trötta ut mig orfentligt så jag somnar bums.


Har ätit julbord idag och det var väldans gott! Mums med all sill och med all lax. 

gratis är ju gott som bekant och dessutom fick vi ett kuvert med presentkort i en delikatessbutik. Inte helt fel!


Får väl se när det blir dags att använda det. Jag är väldigt sällan i Mölnlycke........

Sov gott



Presentation

Fråga mig

53 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards